Poznan - 2021-10-17 - 2021-10-17

Format: 2000 URL: https://www.facebook.com/events/550480276030375 TO: Zyzz Opis: 2000pkt Poznan Wyniki

Gdynia - 2021-10-16 - 2021-10-16

Szczecin - 2021-10-10 - 2021-10-10

Format: 2000 URL: https://www.facebook.com/events/4300649296682899 TO: Zyzz Opis: 2000 pkt pre GWGT Wyniki

Jelenia Góra - 2021-10-09 - 2021-10-09

Format: 2000 URL: https://www.facebook.com/events/334959711710745 TO: Szary Opis: Mały turniej w Jeleniej Wyniki

Łódź - 2021-10-03 - 2021-10-03

Format: 2000 pitched battle URL: https://www.facebook.com/events/930051097918121/?active_tab=about TO: Malinka Opis: Format: 2000p Aos 3.0 w ramach Polskiej Ligi 2021/22 Kiedy: 03-10-2021 Gdzie: Łagiewnicka 54/56 Łódź, szkoła językowa Limit Miejsc: 16 Wyniki

Gdynia - 2021-10-02 - 2021-10-02

Format: 2000pkt URL: https://tabletop.to/pierwsza-wielka-jatka-u-smoka-2000pkt TO: Przelas Opis: 2000pkt Wyniki

Wrocław - 2021-09-25 - 2021-09-25

Format: 2000 URL: https://www.facebook.com/events/538272560721731 TO: Szary Opis: ZASADY OGÓLNE Bitwy rozgrywane są zgodnie z zasadami Matched Play z podręcznika General's Hanbook 2021 z uwględnieniem następujących klaryfikacji: 1. OBOWIĄZUJĄ NAJNOWSZE FAQs - https://www.warhammer-community.com/faqs/ wydane do końcowego terminu wysłania rozpisek 2. KWADRATOWE PODSTAWKI - dopuszczalne z zastrzeżeniem, że celem mierzenia odległości traktujemy je jako podstawki okrągłe określone przez FAQ. 3. LINE OF SIGHT - przyjmujemy, że modele są dla siebie widoczne, gdy między tułowiem lub głową obu modeli można wyznaczyć prostą linię nie przeciętą przez teren czy inne modele. Nie dopuszcza się strzelania po skrzydłach, broniach, sztandarach, mackach i im podobnych dziwnie odstających elementach. 4. TERENY - Obowiązkowo - gramy na specjalne zasady terenów zawarte w General's Hanbook 2021. Jedyny limit specjalna zasada nie może występować na więcej niż dwóch terenach, jak się trafi trzeci raz to należy wylosować inną 4.1 COVER - Tereny będą postawione na podkładkach, które uznajemy jako część terenu 5. Kolejność zasad at the start of Hero phase: Heroic Action (obaj gracze) -> Battle tactic -> Abilitki at the start -> reszta hero phase 6. NEGACJE - Wszystkie zdolności, które negują rany są traktowane jako wardy BUDOWA ARMII Rozpiski tworzymy zgodnie z zasadami Matched Play z podręcznika General's Hanbook 2021. Maksymalna wartość punktowa wynosi 2000 pkt z limitami poszczególnych jednostek przyjętymi dla bitew w formacie Battlehost. Gramy na stołach 60"x44". Wyniki

Katowice - 2021-09-25 - 2021-09-25

Format: 2000 URL: https://www.facebook.com/events/1012868862844667 TO: WojtekWu Opis: 2k pkt gramy z najnowszymi publikacjami. Scenariusze: 1.Power Struggle 2. Tectonic Interference 3. Survival of the fittest Wyniki

Szczecin - 2021-09-19 - 2021-09-19

Format: 2000 URL: https://www.facebook.com/events/176783937894948 TO: Zyzz Opis: 2000 pkt 3 gry Wyniki

Olsztyn - 2021-09-18 - 2021-09-18

Format: 2000 URL: https://tabletop.to/v-bitwa-o-hobbicia-nore-turniej-aos-olsztyn-2021 TO: WojtekWu Opis: V Bitwa o Hobbicią Norę turniej AoS Olsztyn 2021 w ramach Polskiej Ligi Age of Sigmar 2021 – 2022 Kiedy: 18 września 2021 Gdzie: Olsztyński Klub Gier Bitewnych, ul. Warmińska 4a , Olsztyn Limit osób : 10. Limit ustalony ze względu na Covid-19. Na turnieju będzie również obowiązywał bezwzględny nakaz noszenia maseczek/przyłbic. Zgłoszenia na mail: wiazelwojciech@gmail.com Opłaty: Wejściówka - 20zł od osoby – płatne w dniu turnieju Zasady kompozycji armii Max 2000 punktów. 1-6 Leaders 3+Battlelines 0-4 Artillery 0-4 Behemoths 0-3 Endless spells/Invocations 0-400 Allies 0-4 Reinforced units Wymagania modelarskie: Nie ma wymogu pomalowanej armii.Proxy muszą być figurkami o zbliżonych rozmiarach, z podstawkami identycznymi jak u oryginału. Proxy nie mogą stanowić więcej niż 1/4 modeli w armii Rozpiski wysyłamy do 14.09.2021r do godziny 23:59 na maila: wiazelwojciech@gmail.com Uwaga rozpiski proszę wysłać w treści maila (nie załączniku .txt) z programu https://www.warhammer-community.com/warscroll-builder/ - robimy rozpiskę, klikamy w znak ? W lewym górnym rogu, wybieramy „short” potem „copy” i wklejamy w treść maila. Wysłanie rozpiski w innej formie będzie oznaczało otrzymanie 0 punktów za prawidłowe wysłanie rozpiski. Opublikowane będą następnego dnia na https://tabletop.to/v-bitwa-o-hobbicia-nore-turniej-aos... Zasady: Gramy na zasadach opisanych w Core Book oraz General’s Handbook 2021 (oficjalnych battletome armii i podręczników, warscrolli i FAQ (wydanych do dnia 14.09.2021). W sytuacjach spornych rozstrzygający głos ma organizator. Gramy na zasady Realms Rules z General's Handbook 2021 – Region of War: The Ghurish Heartlands W rozpisce każdy z graczy wybiera 1 z Grand Strategies z GHB 2021. Grand Strategies zapisujemy na swojej karcie wyników. Czas gry: 2 godziny 30 minut Pierwsza runda to pary losowe z uwzględnieniem wyzwań, kolejne rundy parowane zgodnie z systemem szwajcarskim. Czas na rzucenie i przyjęcie wyzwań do 16.09.2021 – proszę o informację od sparowanych graczy w odrębnej wiadomości. Plan Dnia: Przygotowanie i rejestracja: 8.30 – 9.00 Pierwsza bitwa: 9.00 – 11.30 Druga bitwa: 11.45 – 14.15 Trzecia bitwa: 14.30 – 17:00 Wręczenie pucharów – 17:00 Punktacja Duże Punkty (DP): Major victory– 15 punktów Minor victory– 10 punktów Remis – 7 punktów Minor loss – 4 punkty Major loss – 0 punktów Walkover/Bye – 15 punktów, 2000 killpointów Walkover ma miejsce w przypadku kiedy gracz nie przybędzie na turniej pomimo skutecznego zapisu lub spóźni się więcej niż 15min na wyznaczoną godzinę rozpoczęcia rundy. Ponad to do zdobycia punkty dodatkowe za przygotowanie armii: +6 punktów = Poprawnie przygotowane rozpiski przesłane w terminie do organizatora (do 14.09.2021) w poprawnym formacie + 4 punkty = przedpłata wpisowego do 14.09.2021 na konto 34 1020 3541 0000 5002 0255 8138 Dodatkowo do zdobycia są MP (Małe Punkty) MP liczone są za zniszczone wrogie jednostki - każde minimum podane w podręczniku Generals Handbook 2021 (przykładowo dla jednostki Liberators minumum to 5 modeli za 95 MP). Jednostki przywołane na pole bitwy wliczają się do MP. Maksymalna ilość MP oraz automatyczna suma za zabicie wszystkich jednostek wroga to 2000 MP. MP za endless spell'e liczymy do "zabitych" jeżeli: - przynajmniej raz udało się dispellować owe zaklęcie - nie został wyczarowany do końca gry (tyczy się to również inwoklacji (khorne/fyre)) - zniknął ze stołu po jego przyzwaniu (np. Pendulum) Zwycięży ten, kto zdobędzie największą ilości DP. Jeśli gracze zdobędą identyczną ilość DP, o ich miejscu w tabeli końcowej będzie decydować ilość MP. Scenariusze: 1 Bitwa Scenariusz : Power struggle 2 Bitwa Scenariusz : Survival of the fittest 3 Bitwa Scenariusz : Tectonic interference Wyniki
© Copyright 2019 Artur Rietz